Ain Nabila

Entry About MINE Follow D'Board


  • Hey , my name is NurAin Nabila Bt Rohaimi , Do glad read my blog, hatters make me famous


owner
i will be nice when people be nice with me

TAKEN

credits
02:01 | 0 Cloud(s)

Hiiii. Ewahhh rajinnya saya ni update bloggg. Hehe. Selalunya pok malas nyaaa :/ Hmm. Sejukjukjuk. Dari pagi hujan until lah sekrang. Bestnya kalau ada orang pelukkan. Cehhh jangan pikir lain ehhhh ehhh :'o hihi. Hmmm semalam datinggg dengan dia. Eeee sweetnya dia semalam. Semalam takda pergaduhan pun atas moto. Kahkahkah. Selalunya konfirm ada pergaduhan. Jalan2 musing je. Then hujan lebat. So rest dekat masjid. phewww. Berani an kitaorang/ Alah buatpe nak takut bukannya buat maksiat pun. Just berhenti sebentar sementare tungu hujan berhenti. Thennn hujan pun berhenti. Kami meneruskan perjalanan. Ewahh bajetnyaa.

Hmmm. Melepas rindu dapat datingg dengan dia semalam. Btw he so handsome. Ehh no. Dia hari hari encem laaa ;p cehh nanti dia baca bertambah kembang laaaaaa idung dia nanti :p hihi. Best bergurau gurau dengan dia semalam. Ahaii. Dia tuh bajet gilaaaa. Selamber je dia panggil aku GEMUK :( eeee aku takgemuk lahhhhhh.Dia tuh menyakitkan hati je semalam aw aw :< hahaaaa. Hm hm. Btw memang happy lah laaaaa :*Hmmm our memories petang semaalam aku takkan lupakan :) Only with you i want :'* See sweetkan aku ? :p Hihi. Tahu dahh. Dia kan sedih angat aku na pindah. Update status kat wechat lare aje. Kesian dea :'( Dey macha nanti saya pikir dulu kay. Isnin ni kputusan dia. Ikutkan hati nak je tinggal dia. Tapi taksampai hati. bengkak mata dia menangis untuk aku :P hihihi

Hmm. Sayaaa sayang awak afiq padzil. Lovelove. Hmm. Dear bitch jangan berani sentuh dia. Dia saya punya. Dia saya je yang berhak sentuh. Yang lain no no no. Ekekeee. Bangga ah apit tuh nti :p rindunya nak dating dalam kelas dgn diaaaaaaaaaaaaa :( Nak macam dulu. Now kita dah lain kelas. Jarang datinggg. Dulu if takda cikgu je. Kita mesti dateee kan. Hihi. Rindunnnnnya . Hmmm thats all. Loveyou paaapa :'* Sayanggggggg awak. Hihi. Cehh gediknyaaaaa :p ahhh dulikan. :p jahahahha. Got to g. Assalamualaikum. Byeeeeeee :'***8

0 Comments: