Ain Nabila

Entry About MINE Follow D'Board


  • Hey , my name is NurAin Nabila Bt Rohaimi , Do glad read my blog, hatters make me famous


owner
i will be nice when people be nice with me

TAKEN

credits
06:04 | 0 Cloud(s)
No title :'))

Hi. And assalamualaikum to all muslim And hi to all non muslim:') Now i want to share with you all lah :'* Firstly. Dah seminggu sekolah. Alhamdulilah berjalan dengan lancar. Hm Hm. Tomorrow subjek yang ditunggu tunggukan Addmath And Prinsip Akaun. I know subjek tuh susah gilaa orang cakap. At least kena faham betul2. Baru dapat pick up dak. Hahaaa. Ohh my broken english. I don't cared -.- Lalalaaa. Tomorrow. InshaAllah spent time wtih love :) Hope jadi. Hope angat angat :')) Hmmm. Topik? Hmmm. takda topik punn. Meraban jelahhh cerita. Hihihi. Act tunggu lappy ni habes bateri je. Then umi balek nanti nak suh beli charger baru. Sbbb charger lappy dah rosak. See. Aku memang kuat jahanam kan barang. Sbb tuh apa selalu marah. Hahaa :B nevermind. Lalaaaa.

Mingu depan start masuk sekolah baru. Hmm. Act berat hati nak tinggalkan nenek :'( Atuk tuh aku tak kisah sangat. Sbb dia kuat berjalan bawak teksi dia. Hmm nenek ni aku kesian sgat :'( Dia duduk rumah terperap je. Sbb taman aku ni orang takaktif pun ":'( Pity for her. Tapi kesian kat umi abah. Dorang asyik call tanya pasal pindah pindah. Kadang2  tension :'( Aku  ada dua pilihan. Tinggal dgn nenek or family ;'( Tapi siann nenek ;'( I have to makes teh best choice. Dua dua orang yang aku sayang :'( Hmmm. Sedihnya hidup ni, Kalau diberi pilihan. Rasa nak belahkan badan ni je :'( Hmmm. Hati aku ni cepat sangat tersentap kesian nyaaa. Hmm. Semalam nenek says ' ngah maafkan nenek ye kalau nenek marah awak dulu sblum awak balek sana nenek minta maaf kay ' Ya Allah airmata nak mengalir je time tuh terus aku cover naik atas. Hmm. Hati aku cepat lembut. Dan cepat mengalirkan airmata :'( Buntu sangat. Aku mohon ya Allah kau panjangkan umur orangorang yang aku sayang :'( 

Hmmm setiap masaaa. Aku akan memikirkan masalah ni. Dua dua orang yang aku sayangg. Hmmm. Sebelum tidur. Bangun tidur. Mesti aku pikirkan. And secare tiba tiba airmata akan mengalir. Hmmm. Pasal kawankawan and mylove. Aku tak kisah sangat. Family lagi penting untuk aku. Hmmm. Hmmm. Aku harap sangat apa yang aku buat ni. Terbaik. And aku mohon panjangkan umur orang yang paling paling aku sayang :') Hmm. And aku takbersedia kehilangan sesiapa pun. Hmm. Thats all. Hmm. About my love. Hmm. Dia kadang kadang baek then kadang2 layan aku macam nak taknak :'( Aku ingat nak luahkan everything dekat dia. But dia maybe takfaham aku :')) Kadang2 dia sweet sangat. And kadng2 dia selalu abaikan aku. Paling sedih bila dia abaikan aku. Siapa aku ni untuk dia? Hari2 aku yang start conversation kitaornag. Otp pun aku usahaakan cari topup. Bagi dia? Sentapnya ayat dia haritu . Aku suruh dia p topup then otp dia cakap duit dia ni dia nak pi isi minyak. Then aku pun cakap dalam hati minyak lagi penting dari aku ":') Aku faham dia. Sokeylah sayang :'*

Kawan-kawan ada waktu aku perlukan. Especially dyra. Aku bnyak luahkan kat dia. Sbb dia pernah alami benda yang sama dengan aku. Then if ada masalah papea pun Aku akan sharing dekat budak2 ni :') So apa yang kita pendam tuh takrasaa sakit sangat :') Ya Allah gives me some strength :') Airmata aku murah :'( Selalu mengalir ngalir. Aku tak kuat :')) Hmm. Thanks #Faainudywa sebab hadir dalam hidup aku. Beri aku kekuatan :')) Hmm to apiyt. Iloveyou. Walaupun kdg2 cara awak layan saya ada buat saya sentap. Saya anggap takda papea kay :') I want a relationship likes another people. I miss our old relay :') Misss :') I want to be your princess. I want my names always in your heart dear :') Dear awak. Saya doakan awak selalu selamatkan . Even awak takda masa untuk dengar masalah saya, Sokey. Saya sudi dengar segalanya masalah awak. If you want me, You just find me. I will there for you :'* Saya pendam je apa awak pernah buat kat saya :') I hated bergaduh. Hmmm. Kdg2 hati ni taksangup nak marah2 awak. So i should be silent :') I hoped oneday awak ada masa waktu susah and senang untuk saya :') Bukan untuk waktu senang je :')) I hope oneday you will love me. Likes you love you ex so much :'*

When i not for you. You will miss me :') Miss our memories. Thats all. Hmm. Hati aku rasa sakit sangat. Risau sedih and macam macam. i need someone to sharing my problem :') But. Hmm. Nevermind. I'm okay :') Ya Allah kuatkan hatiku. Jangan ambil orang orang yang aku sayang. Ambil aku dulu baru ambil ornag yang aku sayang. I love them so much. Dear hati tolong jangan sakit. Saya tak kuat :'( Tolong. Hmm. Hmm. Dear blogg youre the second diary to me :') Hmm. Got to go. Sleeep :') Dear Ya Allah. Tolong bantu aku untuk kuat. Hmm. Tolong bahagiakan orangorang yang aku sayang. Jangan bagi dorang rasa kesunyian pun :') Dan bagi dorang sakit :') Biar aku kena semuatuh aku redha. Tapi aku taksangup kalau ornag yang aku sayang kena :') Hmmm. Love Allah. Loveumiabah. Lovenenekatuk. LoveBff. Love mylove :') Byeee. Muahmuah :* #Crying #Sleep with tears ;') Assalamualaikum.

0 Comments: