Ain Nabila

Entry About MINE Follow D'Board


  • Hey , my name is NurAin Nabila Bt Rohaimi , Do glad read my blog, hatters make me famous


owner
i will be nice when people be nice with me

TAKEN

credits
01:32 | 0 Cloud(s)
You're still not understanding me :'(

Hi ppl x.x Assalamualaikum. And selamat petang :'D Hm hm. Petang ahad yang memboringkan -.- Ohhmy. Haihhh. Hmm. Kebetulan ada masa. Update lahh blog. Maklumlah dulu dah lama sangat takda update. So now nak update lah siket siket stori. Takmintak pun semua bacaa. I just tulis apa yang saya rasa. So nevermind if you all takbaca. Blog is second diary to me :') Apa saya rasa. Apa yang berlaku. I just write at this blog. Ohmy broken english :// Hihi. Dengar cerita wonder glow tuh okay kalau pakai. Nampak membe 2orang dah pakai. Dua dua ada perubahan. Tapi saya takberani nak cube pakai krim dia. Just pakai sabun mukaa dia je :') Takut lah kang rosak muka :'( Ehh you! Lari dari topik ah :p Kay back to topik diaaa yaaa. Hmm title dia about 'You're still not understanding me'; Kay let's me stori :'D

Hmm. Kay semalam. Dia cakap dia mengantuk So dia gi tidur. And dia suruh aku pun pergi tidur. Mata ni takngantuk Then turun bawah bukak lah tv layan runningman sampai pukul 2lebih pagi. Then bila runnningman dah habes. So aku nak masuk tidur. Before tuh aku text dia dulu. Then tengok tengok dia balas WASAP aku. Aku pun takkesah lah. Then dia sedap sedap tuduh cakap dia tahu aku buat benda lain. kalau tak kantoi lagi boleh lah. Dha kantoi nanti tahu la. Lebih kurang macamtuh ayat. Jujur dear. Saya taktext otp wc or wasap dengan sesiapa pun wakk;) Awakk patutnya saya yang risau. Patutnya saya yang kena pikir bukan bukan wakk. Sebab haritu dekat WC awak berlambak wc dengan perempuan kan? Paling saya sakit awak wc musuh saya punya kawan. Then wc akak angkat awak :') Sakit wak. But awak selalu tuduh tuduh saya bebukan wak :") Saya takmarah pun awak. Sbb bila saya marah bergaduhan pun akan bermula. I hate that.

Hmm. Awak saya taksuka awak marah marah saya. Tuduh bebukan kat saya. Saya disini masih setia untuk awak :') Awakkk. Awak tahu apa itu erti cinta sejati? Maksud dia dua dua saling mencintai dan slaah seorang selalu beralah. Dan takpenah putus asa :') And tolong jangan cari perempuan lain waktu kita tengah gaduh can? I know i'm so stupid. Loveyou! Macam2 awak buat saya still cool. Saya bodoh mencintai awak :'( But you may know i loveyou. Awak bila bergaduh saya taknak awak maki saya :'( Awk fahamkan hati perempuan cepat sentap :') Hmmm. Awak awak. Rindu awak :> Awak marah saya ? Saya akan elok2 layan awak :') Saya rindu relay kita yang mula mula couple dulu. Indahnya awak :/ But i hope oneday relay mula mula couple kita dulu tuh terjadi untuk kedua kali.

Awakkkk. Tolong faham saya kay? Tolong wak. Saya dah faham awak. Tapi... Youre still not understanding me :') Hmmm. Saya nak awak hari hari takmarah saaya. Layan saya molek2. Awak tak wc wasap oranglain! Dalam diam saya tahu awak ada layan perempuan  lain :') Hmm. Sayapura pura anggap awak takmelayan je lah kay :'* I'm not ready to leave you alone. Because i'm still loving you :') Youuu takecare. Takecare my heart. Hihihi. Iloveyou MA :'* Buntat masham saya :) Kay guys got to go. Bye Assalamualaikum. Ubah perangai awak paaa. I hoped that :'*

0 Comments: