Ain Nabila

Entry About MINE Follow D'Board


  • Hey , my name is NurAin Nabila Bt Rohaimi , Do glad read my blog, hatters make me famous


owner
i will be nice when people be nice with me

TAKEN

credits
03:24 | 0 Cloud(s)
Takda TOPIK :*

Hi! Salam Maghrib. Wuhuuuuuuuuu// Bosan bosan dan bosan :) Miss miss misss :* Hahahaaa. Nak nyanyi siket ni. Bagi lah cadangan lagu apa. Hahaha. Cehhh suare pun macam katak ada hati nak nyanyi. Yelahhhhh :p Hihihihi. Bahagia? Taksnagat :') Ada kesakitan yang perlu dilalui :) Tersenyum? Itu saya :D sakit ke tak ke. Saya selalu SMILE. Ewohhh omputih siket :p Hahaaa.

Act saja je update alangalang dahh ON PC ni kan. Hahaa :p Topik dia meraban raban. Bukan meraba raba kay :p baca molek kang rapat ke tanah. Ewohhh. Hahaaa :p Paaaa rinduu Paaa. Buntat masham kiteee tuh otak dia mereng. Otak dia suka masuk Air. Kita pun suka melayan dia. Haha. Kalau otp sokmo je cepat habes kredit. Ughh -.- Membe kitaaa otak dia pun gila gila :D pok best layan diaorang. kadang2 gentle bergurau blue depan2 dorang. Hahaa :b tuh lah sahabat saya otak pun mudah masuk air bila layan otak saya .
Ehh lari topik .>< Topik mana ada pun ni. Hmm blogg ni diary kedua saya. Tmpat saya luahkan apa saya rasa. Malas nak tulis dlm bukuuu. Hihihi. Hmmm. Bye. Nenek dah marah. Dia suruh solat :/ K got to go. Byyeeeee. Leviu :'*

0 Comments: